Veelgestelde
vragen

Hier vindt u de meest gestelde vragen. Staat uw vraag en/of antwoord hier niet tussen? Neem dan contact met ons op. 

Kortingen en promoties

Promotiecodes kunnen specifiek zijn voor datums, producten of een minimaal totaalbedrag. Alle promotieaanbiedingen, e-mails en verkopen, inclusief de 10% korting op favorieten, kunnen niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen en zijn exclusief alle verkoopitems. Als u een fout ondervindt met uw promotiecode, ga dan terug naar waar u deze heeft ontvangen en zoek naar het volgende; Vervaldatum, uitgesloten merken, bestedingsvereiste. Voor vragen of hulp met een promotiecode kunt u 24/7 contact opnemen met de klantenservice

Promotiecodes werken op dezelfde manier als online kortingsbonnen. Klanten van Haar op de Hoek die zich aanmelden voor een gratis account ontvangen regelmatig e-mails met kortingen en actiespecials. Als u e-mails van Haar op de Hoek wilt ontvangen, meld u dan aan voor een gratis account en u wordt toegevoegd aan onze mailinglijst.

Bestellingen en verzending

a, dat doen we, op alle bestellingen wordt Nederlandse belasting geheven (21% of 9% BTW).

Bij Haar op de Hoek nemen we uw veiligheid serieus en doen we alles om uw informatie te beschermen. Uw gegevens worden naar ons verzonden via een zeer veilige SSL-verbinding, die niet kan worden onderschept. Betalingen geschieden via de vertrouwde payment-providers.

We bieden trackinginformatie in uw verzendbevestigingsmail die wordt verzonden zodra uw bestelling is verzonden.

Als uw bestelling nog niet is verzonden, kunt u producten aan uw bestelling toevoegen of eruit verwijderen door in te loggen op uw account. </p>

Nadat u zich heeft aangemeld, gaat u naar “Bestelgeschiedenis” en klikt u op “Wilt u deze bestelling wijzigen?” koppeling. U wordt naar een pagina geleid waarop u elk gewenst item kunt toevoegen of verwijderen.

Als uw bestelling nog niet is verzonden, kunt u uw creditcardgegevens wijzigen door contact op te nemen met Haar op de Hoek: 076 887 7800.

Haar op de Hoek zal een verzendbevestiging e-mailen met daarin uw bestelling en verzenddatum.

De levertijd is afhankelijk van het land waar u vandaan komt, meestal is de verzending tussen de 1 en 6 dagen. Bij alle verzendmethoden is uw tracking beschikbaar via uw account online of door ons te bellen.

Als uw bestelling nog niet is verzonden, kunt u uw bestelling annuleren door in te loggen op uw account.

Haar op de Hoek houdt uw bestelling automatisch vast totdat alle artikelen op voorraad zijn. Als u uw bestelling wilt opsplitsen in twee of meer zendingen, worden er aparte verzendkosten in rekening gebracht. Om een gesplitste verzending te regelen, neem dan contact op met Haar op de Hoek via e-mail opshop@haaropdehoek.nl of bel: 076 887 7800.

Bestellingen en verzending

U kunt alle bestellingen binnen 14 dagen na verzending terugsturen. Alle verpakkingen moeten ongeopend en ongebruikt zijn.

Neem voor een autorisatie voor een retourzending contact op met Haar op de Hoek via 076 887 7800

Bij Haar op de Hoek werken we er hard aan om u snel uw geld te bezorgen, maar om retouren snel verwerkt te krijgen, brengen we kosten in rekening voor pakketten die ons vertragen. Voor geweigerde pakketten worden servicekosten van € 6,95 in rekening gebracht. Ook kan de verzending niet worden gerestitueerd.

Alle aankopen van cadeaubonnen zijn definitief. Cadeaukaarten kunnen niet worden geretourneerd of geruild. Bij verlies of diefstal wordt geen restitutie verleend.

WINKELWAGEN
  • No products in the cart.
0